søndag 7. desember 2008

7. desember

Oj Oj, hadde ting vært litt anderledes så hadde i dag vært en litt spesiell dag:P men den gang ei.
Så, jeg sitter i min leilighet med min kjære roomate, Pia og snakker om Hotte Elixia jenter. Rart med det, hvordan jenter som jobber på treningsstudio er hotte, men ikke alle da. Men alle har en viss grad av hotthet, selvom man må lete litt lenger på noen.

Pia er i julestemning(som vanlig) så det blir vel snart Gløgg/kaffe og litt Polarekspressen. Hun må få det litt koselig før hun skal bli skremt sønder og sammen av en skrekkfilm senere^^ jeg er ikke ond heller. Jeg skal kanskje bake litt i dag. Boller og kanelboller, som er godt og godt men får se om jeg orker, og skal KAANSKJE trene i dag også, men det kommer ann på om vi orker.

I går var jeg helt alene. Jeg loket egentlig bare på pc min, jeg så på 2 filmer og et standshow. Henholdsvis. Alice in wonderland Xrated musical, Walk Hard: The Dewey Cox story og Jeff Dunham A Super Christmas Special. også så jeg på ting på nettet og kanskje en serie, men husker ikke helt. La meg ganske sent ja. Jeg er ganske fornøyd med meg selv at jeg har begynt å se på filmer igjen, siden det har vært en liten tørke på den fronten, men nå har jeg lastet ned mange filmer jeg vil se så jeg skal være flink å se på de. Mindre serie, mer film og og mer skriverier. Skal fortsette på min Zombie/ninja historie, og se hvor den fører meg hen. Jeg drakk Soyasjokolade melk, som er noe av det beste jeg har smakt noengang, så det kommer til å være fast inventar for meg framover. I dag skal jeg spise suppe til middag, for jeg er sunn og har sunne tendenser til tider.

Jobb i morgen. Blæh, men har hatt fri/Syk nå i noen dager så gjør ikke så mye.

Jeg vet dere er skuffet at det ikke var noe pedofili denne gangen heller. men det kommer! faen heller dere må være litt tålmodige. Enten senere i kveld ELLER i morgen. Det lover jeg.

Det kommer sikkert mer senere i dag uansett. Dikt eller skriverier eller annet morro^^ ses senere my PEEEPS^^

Ingen kommentarer: