torsdag 4. desember 2008

Andre gangen

Her kommer et lite natt innlegg fordi jeg føler at det trengs^^
Hva jeg har gjort i dag er ikke så mye. Jeg har hentet min mp3 spiller, hatt litt besøk og ellers bare loket. Er ikke så mye som skjer. Jeg har hatt det relativt bra i dag, og føler at alt kommer til løse seg til slutt. Pedofili innlegget mitt kommer snart, dere som venter på det:P har lest meg opp, og føler at jeg er inne på noe. Kommer til å bli spennende. Før dere får lest det, syns jeg
dere kan tenke litt på, Hva betrakter dere som pedofili? Er pedofili bare negativt? er Pedofili er valg? Er det en Psykisk lidelse? tenk på pedofili alle sammen og se hva skjer^^

Alt er ikke som det skal, når alt er riktig
Du vet ikke alt som skjer, hvor man vet alt
Det er ikke lett, når alt gjøres så enkelt
Hvorfor vet man ikke alt, hvor alt er å vite
Borte vekk kan man være, når alt finnes



uff et lite spontan dikt der. ikke fordøm meg fordi jeg er en dårlig dikter:O det bare ble sånn.

Jeg har ennå ikke helt bestemt meg for hvilken retning denne bloggen her skal ta, så hver tålmodig mens den finner veien. Tenk på den som barnet ditt, hvor du finner ut at han hører på techno, du får bare være tålmodig, og finne ut at han vil forkaste dette, begynne å høre på bra musikk. er ikke sikkert det vil skje, men man kan håpe, og en foreldres kjærlighet er at man vil elske barnet forde^^

3 kommentarer:

Thea sa...

Liker tanken bak diktet ^^ Og bra til å være spontant. Men tror den må jobbes litt mer med =P Hm, syns linje 3 bør forandres, siden du bruker "lett" to ganger når jeg tror det blir bedre om du bytter ut den ene der med et annet ord. Og "bortevekk" bør deles inn i to ord for bedre flyt i setningen.
Du kan også tenke på å endre "hvor" i første setning til "når", og skape en viss rytme med hvor og når i diktet, men da må du endre mer på linje tre, hvor du muligens må droppe både hvor og når. Skjønner?
Håper det er greit jeg gir konstruktiv kritikk ^^
*tenke på pedofili*

Simba sa...

mmm jeg skjønner og er helt greit at du gir meg konstruktiv kritikk^^ slik liker jeg

Thea sa...

Mycket betre!
Jeg er god ass ^^